Gdzie umieszczać reklamy publiczne?

O tym, że reklama jest dźwignią handlu, wie chyba każdy przedsiębiorca, warto jednak wybrać odpowiednią jej formę, dzięki której uda się dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Sposobów jest wiele. Można zainwestować w reklamę medialną, radiową, rozdawać ulotki na ulicy bądź wykonać tablice informacyjne z plakatem i umieścić je w centralnych punktach miasta, grunt by przyniosła oczekiwany efekt. Mając wybraną formę reklamy, trzeba jeszcze zastanowić się, co chce się przekazać za jej pośrednictwem i docelowo do jakiej grupy klientów będzie skierowana.

Jedną z najpopularniejszych, a zarazem najtańszych form reklamy są drukowane ulotki, które rozdawane są potencjalnym klientom na ulicy. Niestety nie zawsze przynosi oczekiwany efekt, gdyż takie foldery informacyjne często od razu lądują w koszu. Spowodowane jest to tym, że zbyt wiele firm stosuje taki marketing, a przechodnie są już po prostu poirytowani ciągłym zaczepianiem. Bardziej opłacalne będzie więc rozwieszanie plakatów na słupach czy tablicach informacyjnych. Oczywiście muszą być odpowiednio skonstruowane, by przyciągały uwagę. W kwestii reklamy nie ma znaczenia czy sprzedawany jest wózek transportowy, odzież czy meble, ważne jest, by stworzyć swój własny charakterystyczny wizerunek firmy, który będzie ją wyróżniał z tłumu. Na pewno strzałem w dziesiątkę okażą się duże billboardy, które można umieścić przy ruchliwych drogach czy w najczęściej uczęszczanych rejonach miasta. Obok takiej reklamy na pewno nikt nie przejdzie obojętnie.